logo
Birlik Ve Dayanışma Sendikası
Birinci Basamak Sağlık Çalışanları Birlik Ve Dayanışma Sendikası.

Bizler sağlık hizmetinin ilk basamağında çalışanlarız…

Farklı sendikalardan, farklı siyasal hassasiyetlerden geldik, yalnız bu farklılıklarımızı değil; hekim, ebe, sağlık memuru, ATT, hemşire ayrımını da yıkıp attık.

Farklılık değil BİRLİK, bölünme değil DAYANIŞMA temel ilkemizdir.

Kaliteli sağlık hizmeti, insanca yaşam için örgütleniyoruz.

YAŞASIN BİRLİK ve DAYANIŞMA!
Ziyaret Edin:
İnceleyen: 581
Giden: 204
Ekleyen: EnSuper
Tarih: 15 Şubat 2022
İhbar: 0
Üye girişi yaparak oy verebilirsiniz.
Benzer Linkler:
Sıradaki Link: Covid19 Türkiye