Bizler sağlık hizmetinin ilk basamağında çalışanlarız…
Farklı sendikalardan, farklı siyasal hassasiyetlerden geldik, yalnız bu farklılıklarımızı değil; hekim, ebe, sağlık memuru, ATT, hemşire ayrımını da yıkıp attık.
Farklılık değil BİRLİK, bölünme değil DAYANIŞMA temel ilkemizdir.
Kaliteli sağlık hizmeti, insanca yaşam için örgütleniyoruz.